доставка. гарантія. обмін, оплата, повернення. товар, замовлення, пакування

інформація про доставку

Щоб уникнути пошкодження товару при пересиланні, весь товар ми пакуємо самостійно і більш якісно, ​​за ціною Нової пошти (+ 10 грн. до вартості замовлення).

Доставка здійснюється, в основному, через Нову Пошту.

Доставка до найближчого до нас відділення обраної Вами служби доставки - безкоштовно.

Вартість доставки определяеться по тарифам обраної Вами служби доставки.

Доставка оплачіваеться покупцем на місці при отриманні замовлення.


Відправка замовлення

Відправляємо в день оплати Новою поштою за умови що оплата здійснена до 17-00, лоти оплачені після 17-00, відправляються на наступний робочий день.

Відправки в суботу, при оплаті до 15-00.

Відправка оплачених лотів іншими службами доставки залежить від їх віддаленості від магазину.


Сплата за замовлення

Ми працюємо за двома способам оплати:


Банківський переказ  ( Предплата на карту ПБ або поповненя картки ПБ будь-яким зручним для Вас способом)

Накладений платіж (Оплата при отриманні у відділенні служби доставки тільки з умовою передоплати в розмірі 70 грн. Або за домовленістю з менеджером магазину)


Для підтвердження оплати замовлення необхідно надати наступну інформацію:

1. П.І.Б. платника (П.І.Б. одержувача в разі невідповідності П.І.Б. платника і одержувача)

2. Дата, час та сума сплаченого замовлення

3. Скан чека або платіжного документа

4. Номер замовлення

Замовлення вартістю до 200 грн. накладеним платежем не відправляються.


Гарантійні зобов'язання


Весь товар нами перевірений і відтестували перед відправкою.


У разі, якщо Вам все ж попалася бракована деталь, повернення здійснюється на наступних умовах:

1. Наявність заводських плівок і наших фірмових захисних пломб (товар зі знятою і встановленої назад захисною плівкою до поверненню не приймається).

2. Відсутність слідів монтажу. Товар повинен бути повернутий чистим (без слідів клею, різних плям на поверхні сенсора / екрану), без заломів на шлейфі.

3. Гарантія дійте тільки на обмін на такий же товар або інший з можливою доплатою.

3.1. Повернення коштів осуществляеться в тому випадку, якщо неможливо виконати п.3.

4. Повернення товару також можливий у випадках, коли при складанні / розбиранні Вашого гаджета, пристрій прийшло в непридатність, запчастина при цьому повинна відповідати всім трьом пунктам умов надання гарантії. На повернення з даного пункту Вам дається 48 годин після отримання запчастини. Зворотну доставку в такому випадку сплачує покупець.

По закінченні цього часу, товар назад не приймається.

Приклад оформлення ТТН Нова пошта на повернення товару


Гарантія при відмові


Якщо після отримання з'ясувалося, що отримана Вами запчастина не відповідає тій, що встановлена ​​в своєму пристрої, повернення цієї деталі можна здійснити за умови, що Ви оплачуєте зворотну доставку нашого товару і час що минув з моменту отримання замовлення становить не більше 48 годин. Також повинні дотримуватися всі три умови гарантійних зобов'язань.

Компанія має право припинити співпрацю з недобросовісними замовниками до моменту врегулювання виниклих суперечок.

Link to This Pageqrcode